The Troublemaker - The Postman Dreams 2 / PRADA

The Troublemaker

Bu sefer sizlere çok yaratıcı bulduğum bir reklam filminden daha doğrusu kısa filmden bahsedeceğim. Prada tatil sezonu olarak tanımlanan bugünlerde(noel tatili) Amerikalı ünlü yönetmen/fotoğrafçı Autumn de Wilde'nin yönettiği kısa film olan The Postman Dreams'i tanıttı. İkonik Prada Galleria çantanın hediye olarak verildiği kısa filmler 1 ve 2 olarak yayınlandı.

                Çanta sanırım hepimizin hayallerini süsleyen çanta olabilir
               Çanta her kadının sahip olmak isteyecek kadar güzel bir çanta olabilir.

Ben Elijah Wood ile birlikte oyuncu Sasha Frolova'nın oynadığı The Troublemaker'daki Sasha Frolova'nın stilinden bahsedeceğim. Kısa filmi Prada'nın instagram hesabında gördüğümden beri kaç kere izlediğimi bilmiyorum hatta yakın çevreme yolladım lütfen izle çok güzel olmuş diye:) Birde tabi ki izlemeniz için linkini buraya bırakıyorum.


Elijah Wood-Sasha Frolova

Kısa filmi izlerken görüntülerin ve kurgunun kalitesini hemen fark edebilirsiniz hele ki günümüzde reklam filmlerinin bayalığını düşünecek olursak. Ben bu reklam filmini izlerken elbette Sasha Frolova'nın kombinine hayran kaldım ama bir çantanın reklamı olmasına rağmen çantanın çok ön planda olmadığını göreceksiniz ve bu da daha çok hoşuma gitti.

Dikkatinizi çeken bu çiçekli eldivenler olduğuna eminim, aksesuar seçimi ne kadar önemli. Günlük hayatta çiçekli objelerden çok hoşlanmasamda bu görünümde bayıldım diyebilirim. Daha cesur olmak gerekiyor sanırım. Eldivenler Prada ve fiyatı €350. Ne yazık ki gezdiğimiz mağazalarda karşımıza çıkabilecek türden bir eldiven değil.


Yakalayabildiğim kadarıyla filmde kullanılan etek bu ve Prada'ya ait olan bu eteğin fiyatı ise €650.
Bu sezon renkleri karıştırırken turuncu ve pembeyi karıştırmayı deneneyebilirsiniz bu ikisinin uyumu bu sezon gördüğüm en güzel uyum oldu. Ucuz alternatiflerini bulmak çok zor olmaz turuncu bu kadar modayken.
                                                                          
yavaş yavaş star parçalara geliyorum ve bu ayakkabı HARİKA değil mi!!!


Bu görünümü çok çok yukarılara taşıyan en iyi parça bu ayakkabı ve içine giydirilmiş o yeşilli çoraplar. Umarım bu tarz görünümleri günlük hayatta görmeye başlarız ve bizlere de cesaret olur. Mesela okula giderken makosenlerin içine çorap giyinsek üzerine etek bence hiç fena olmaz. Ayakkabının fiyatı ise €750 cuk:( Bir gün benim olursun umarım...
bakıp bakıp iç geçirmelere doyamadığım kabana geldik şimdi.

Önceki sezonlarda inditex grubu mağazalarında sıkça rastladığım bu yakası kürklü kaban modellerini bu sezon göremesem de gönlüm hep bunlarda kaldı. Neyse ki birkaç sene önce ben buna çok benzer bir kaban edinmiştim bence sizde görürseniz sakın kaçırmayın çünkü hem çok stil sahibi gösteren bir kaban hemde öyle çoğu insan tercih edipte giyinmiyor. Bu kabanı nasıl kullanacağımızı da hatta nasıl çok iyi hale getirebileceğimizi de Prada bize göstermiş oldu. Biraz cesaretle bu kombinden ilham almalıyız diyorum. Kabanın bizleri üzen fiyatı ise €3,850 ve tamamen kaşmir. 


Bu yazımda yorumlayabildiğim kadar Prada'nın reklam filmini yorumladım ve sizlere ilham olabileceği umuduyla bir an önce paylaşmak istedim. Renklerin farklılığı olsun topuklu içine çoraplar olsun ben çok beğendim. Sizlerde umarım keyifle okursunuz...

Merve ALTIN
altin.mrv@gmail.com


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Intern 'Anne Hathaway'(Jules Ostin) Style

Style of 'A Single Man'/A Single Man Stil İncelemesi

Carol Filmi Stil incelemesi (Cate Blanchett)