Mansur Gavriel SS18


  





New York Fashion Week haberleriyle ve görüntüleriyle sıkça karşılaştığımız bugünlerde sizlere tasarımlarını en çok beğendiğim markanın SS18 koleksiyonundan bahsetmek istiyorum. Ayrıca bu koleksiyon bizlere bu ilkbahar yaz nelerin trend olacağının da ipuçlarını veriyor. 

Pastel tonların kullanıldığı bu koleksiyonda beğenmediğim bir tek parça olmadı. Zaten bu sezon tüm markalarda pastel tonları her türlü giysi ve aksesuarda göreceğiz. Tabii ki gömlek elbiseler her zaman giymek isteyeceğim hem de zahmetsiz bir parça. Bu lila tonlarındaki elbise ve onu tamamlayan nude sandaletler... Lütfen bu elbisenin replikası çıksın ve alalım çünkü fiyatı 795$:(. Defilelerde gördüğüm kadarıyla ton sür ton trendi fazlasıyla uygulanmış. 







Bu görünüm de benim sevdiğim her detay mevcut. Kısa topuklu nude sandaletler, büyük taşlı ve biraz iddiali küpeler, doğal ve neredeyse yok denecek kadar az bir makyaj ve taranmış görünümü verilmiş düz saçlar... Bir arada görmek istediğim herşeyi kullanmışlar daha fazla övgü cümleleri bulamıyorum ama bence ne kadar sevdiğimi anladınız... 

mansur gavriel dress red ile ilgili görsel sonucu


Bu elbisenin farklı renkleri de koleksiyonda mevcut ben birde kırmızısını sevdim hem de bu yaz kesinlikle kırmızının kırmızıyla kombinlerinmiş hallerine sık sık rastlayacaksınız.




Takım olarak giyinmeye hazırlanın çünkü bu sene takımların altın çağı olacağa benziyor her markanın koleksiyonunda gördüm. Bu saten kumaş diye gördüğüm ama elbette ki olmayabilir sonuçta yakından izlemiş biri olmadığım için yanılma ihtimalim çok yüksek... Mesela takım diyince aklımıza ayakkabı çanta uyumu geliyorsa hemen bu fikri kafamızdan atalım çünkü artık herşeyimizle aynı renk giyinebiliriz ve bu görünüm de kullanmak için sabırsızlandığım bir kombin oldu. Bu rengi bulmak çok zor gibi görünse de umuyorum ki birkaç aya Inditex grubunda yerini alır. 














Geçtiğimiz sezon ekose kusacak duruma geldik ve bu yüzden olabildiğine pastel tonlar benim içimi açtı.. Beyaz palazzo pantolon yada bugünlerde sıkça gördüğüm beyaz triko pantolon üzerine yine beyaz triko oversize kazak... Hem trendi yakalayabilirsiniz hem de hiç modası geçmeyecek bir görünüm elde edebilirsiniz.



Çiçek şeklindeki küpeleri kimileri kötü bulsa da bu tarz giyinince bana çok zarif geliyor. Mankenlerde ten makyajı haricinde neredeyse  makyaj yapılmamış umarım kıyafetler de olduğu gibi makyaj konusunda da sadeleşmeye gideriz çünkü bir bataklık gibi sürükleniyoruz makyaja...



















Kesinlikle uyumlu renkler giyinmek için kendinizi zorlamayın, her rengin tonlarını birbiriyle kombinlemek bu sezon oldukça trend olacak bence hemen nude bir ayakkabı edinelim sonuçta pastel tonları en iyi tamamlayan renk olabilir ve düşünmemize gerek kalmaz.

Umarım sizlerde benim gibi pastel tonları giymeyi ve aksesuarla kullanmayı seviyorsunuzdur. Bu koleksiyon sizlere alışverişlerinizde ilham olur :)

Merve Altın
altin.mrv@gmail.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Intern 'Anne Hathaway'(Jules Ostin) Style

Style of 'A Single Man'/A Single Man Stil İncelemesi

Carol Filmi Stil incelemesi (Cate Blanchett)